Drukarnia Cyfrowa Garmond
...
 

Pomoc

Maski

Serwis garmondfoto.pl działa poprawnie z najnowszymi wersjami przeglądarek Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Apple Safari, Opera

 

 

Czy mogę dostać fakturę VAT na zamówione produkty?

Na wszystkie produkty zamówione w serwisie garmondfoto.pl możesz otrzymać fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym podczas składania zamówienia oraz podać dane do faktury - NIP, nazwę i adres siedziby firmy.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W chwili obecnej jedyną formą płatności dostępną w serwisie garmondfoto.pl jest płatność online za pośrednictwem systemu PayU. Dotyczy to również zamówień z odbiorem osobistym w jednym z naszych oddziałów.

Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?

Klient może zrezygnować z zamówienia dla którego została dokonana płatność jedynie w przypadku, gdy nie rozpoczęła się jeszcze jego realizacja. Nie jest możliwe anulowanie zlecenia, którego status zmienił się na "W realizacji". O fakcie rezygnacji z zamówienia należy poinformować nas telefonicznie lub mailowo (dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt). Wpłacona kwota zostanie w takim przypadku zwrócona na konto z którego została została przelana.

Czy mogę zmodyfikować moje zamówienie?

Zamówienie może zostać zmienione w przypadku gdy jego status nie zmienił się jeszcze na "W realizacji". O modyfikacji zamówienia należy poinformować nas jak najszybciej mailowo lub telefonicznie.

Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Postępowanie reklamacyjne zostało wyjaśnione szczegółowo na stronie o gwarancji jakości. Jeśli błąd w wykonaniu zlecenia powstał z naszej winy, to zrealizujemy Twoje zlecenie ponownie całkowicie bezpłatnie. Jeśli to Ty popełniłeś błąd, to nie musisz nam odsyłać błędnego produktu, a nowy poprawiony zrealizujemy dla Ciebie za połowę ceny.

Jak pakowane są zamówione produkty?

Sposób pakowania różni się w zależności od produktu, ale zawsze opakowanie jest trwałe i solidne, tak aby zabezpieczyć zamówione przedmioty przez przypadkowym uszkodzeniem i aby dotarły one do Ciebie w nienaruszonym stanie.

Kiedy dzwoniłem do was zostałem poproszony o numer zamówienia. Co to takiego i gdzie go znajdę?

W celu łatwej identyfikacji zamówień, każdy rozpoczęty przez Ciebie produkt jest opatrzony unikalnym numerem. Możesz go znaleźć po zalogowaniu się na stronę garmondfoto.pl, w zakładce "Moja strefa" jako ID produktu. Numery są nadawane zarówno zamówieniom które trafiły do realizacji, jak i zamówieniom niedokończonym, abyśmy mogli Ci pomóc w razie problemów z ich dokończeniem.

Złożyłem zamówienie z odbiorem osobistym. Gdzie i kiedy mogę odebrać moje zamówienie?

 Zamówienia można odbierać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 w siedzibie naszej firmy w Częstochowie ul. Dekabrystów 33 lok. 27.

Jak długo przechowujecie pliki, które załadowałem do systemu

Wszystkie pliki załadowane do systemu oraz stworzone za pomocą naszych edytorów online są przechowywane na serwerze przez okres miesiąca od momentu realizacji zamówienia.

Jak mogę złożyć zamówienie na wybrany produkt?

System garmondfoto.pl w przypadku fotoproduktów opiera się na edytorach online, w których możesz przygotować projekt, dodając do niego swoje zdjęcia. Po przygotowaniu projektu w edytorze wystarczy umieścić go w koszyku i dokonać płatności online. W przypadku produktów profesjonalnych możesz załadować do systemu przygotowany przez siebie projekt, zgodny z naszymi wytycznymi

Zapomniałem hasła i nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

Jako login używany jest adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji. Aby odzyskać zapomniane hasło wystarczy na stronie logowania wcisnąć przycisk "Zapomniałem hasła" oraz podać ten adres. Spowoduje to wysłanie na podany adres wiadomości, zawierającej nowe, tymczasowe hasło, które będziesz mógł zmienić po zalogowaniu się do serwisu.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy produktów zależy od wybranej opcji dostawy oraz wybranego produktu.  Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Jak długo będę czekał na realizację mojego zamówienia?

Szczegółowe informacje dotyczące czasu realizacji zamówień znajdziesz tutaj. W przypadku fotoproduktów realizacja nie trwa zazwyczaj dłużej niż 48h roboczych od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie. W przypadku produktów profesjonalnych informację o orientacyjnym czasie realizacji znajdziesz na stronie danego produktu.

Czy mogę zmienić adres dostawy dla złożonego zamówienia?

W momencie składania zamówienia masz możliwość podania innego adresu dostawy niż wpisany podczas rejestracji w serwisie. Jeśli złożyłeś już zamówienie, ale chciałbyś aby zostało wysłane na inny adres niż podany podczas jego składania, to możesz to zrobić pod warunkiem, że zlecenie nie zostało jeszcze nadane. W takim przypadku należy nas poinformować o chęci zmiany telefonicznie lub mailowo podając dane użytkownika oraz numer zamówienia (ID produktu).

Czy mogę odebrać pracę osobiście?

Jeśli zdecydowałeś się na odbiór osobisty zamówienia, to możesz odebrać produkty w siedzibie naszej firmy przy ul. Dekabrystów w Częstochowie. Płatności za zamówienie z odbiorem osobistym należy również dokonać online - nie ma możliwości płatności przy odbiorze.

Czy płatność online za pośrednictwem serwisu PayU jest bezpieczna?

System PayU stanowi obecnie standard w płatnościach online, a transakcje realizowane za jego pośrednictwem należą do najbezpieczniejszych i najwygodniejszych. Wiele polskich serwisów zakupów online zdecydowało się na współpracę z PayU ze względu na wysoki standard zabezpieczeń - między innymi Allegro.pl. Dodatkowym atutem płatności dokonywanych w ten sposób jest fakt, że za korzystanie z PayU jest dla Państwa całkowicie bezpłatne.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze pracy?

Niestety w chwili obecnej nie jest możliwe regulowanie płatności za zamówienie złożone przez nasz sklep internetowy przy jego odbiorze.

Mieszkam poza granicami Polski. Czy możecie wysłać moje zamówienie zagranicę?

Wysyłka zamówień poza terytorium Polski jest możliwa, jednak wymaga indywidualnej wyceny. Aby otrzymać taką wycenę, należy skontaktować się z nami mailowo podając nr zamówienia (ID wszystkich zamówionych produktów) oraz adres docelowy.

Na liście produktów nie znalazłem tego co mnie interesuje. Czy realizujecie zlecenia niestandardowe?

Jesteśmy drukarnią dysponującą wieloma różnymi technologiami a serwis garmondfoto.pl jest jedną z odnóg naszej działalności. Jeśli nie znalazłeś w nim tego co Cię ineteresuje, sprawdź naszą główną stronę: www.druk-cyfrowy.com.pl Jeżeli tam również nie ma tego czego potrzebujesz wyślij do nas zapytanie przez kalkulator produktu na stronie www.druk-cyfrowy.com.pl lub maila z zapytaniem na adres mailowy: kontakt@cyfrowygarmond.pl. 

Mam własny papier/koszulkę itp. i chciałbym na nim wykonać nadruk. Czy jest to możliwe?

Wydruk na materiałach powierzonych jest możliwy, jednak media nieprzetestowane mogą się okazać niemożliwe do zadrukowania, bądź też jakość wydruku będzie słaba.

Nie mam czasu przygotować projektu. Czy możecie się tym zająć za mnie?

Dysponujemy studiem graficznym, które realizuje projekty dla klientów, ale usługa taka jest płatna, a jej koszt zależy od stopnia skomplikowania projektu oraz jakości dostarczonych materiałów. Aby uzyskać wycenę projektu należy przesłać specyfikację pracy oraz pliki potrzebne do przygotowania projektu na adres kontakt@cyfrowygarmond.pl

Chcę wydrukować pracę w innym formacie niż wynika to z pliku. Czy jest to możliwe?

Możemy przeskalować Twoją pracę do dowolnego proporcjonalnego formatu całkowicie bezpłatnie jeśli tylko plik źródłowy na to pozwala. Nie zawsze jest to możliwe np. ze względu na rozdzielczość pierwotnego pliku lub gdy chcesz zmienić orientację czy też proporcje projektu.

Jak mogę sprawdzić, co się dzieje z moim zamówieniem?

Po złożeniu zamówienia będziesz otrzymywać powiadomienia mailowe na adres podany podczas rejestracji, z informacjami o zmianach statusu zamówienia. Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu na stronie garmondfoto.pl oraz przejściu do zakładki "Moja strefa".

Jaki jest podatek VAT na wasze usługi?

W chwili obecnej podatek na usługi druku wynosi 23%. Podatek ten jest już wliczony w ceny naszych produktów.

W jakich formatach mogę załadować pliki do systemu?

Zdjęcia do edytorów online należy załadować w formacie jpg (przy większej ilości plików możesz je również spakować do jednego archiwum zip i załadować razem - system automatycznie rozpakuje pliki i załaduje je do edytora). Pliki do zamówień niestandardowych można przesłać w formacie pdf lub, po wcześniejszym uzgodnieniu, w innych formatach.

Czy do cen podanych na stronie doliczane są jakieś dodatkowe koszty?

Wszystkie ceny produktów na stronie www.garmondfoto.pl są cenami brutto i zawierają wliczony podatek VAT w wysokości 23%. Jedyny koszt jaki jest doliczany do tych cen to wartość wysyłki. Wartość wysyłki zależy od wybranej przez ciebie formy transportu i jest doliczana podczas składania zamówienia - informację o wysokości dopłaty znajdziesz w koszyku przed dokonaniem płatności.

Czy jeśli zamówię dużą ilość sztuk jakiegoś produktu, to mogę liczyć na rabat?

Jesteśmy otwarci na negocjacje - aby dowiedzieć się, czy możemy Ci przyznać jakąś zniżkę, napisz do na maila na adres kontakt@cyfrowygarmond.pl

Jaka powinna być rozdzielczość zdjęć które ładuję do edytora online?

Wielu naszych klientów pyta, jaka jest odpowiednia rozdzielczość zdjęć do druku, jednak rozdzielczość jest tylko jednym z kilku elementów decydujących o jakości zdjęcia podczas wydruku. Ma ona oczywiście duże znaczenie, jednak ważniejsze aspekty zdjęcia to odpowiednie naświetlenie, a więc to, czy zdjęcie nie jest zbyt ciemne lub za jasne oraz ostrość. W naszych produktach wielokrotnie spotykaliśmy się ze zdjęciami niskiej rozdzielczości (np. 640x480 pikseli) zrobionych telefonem, które dzięki dobremu naświetleniu i ostrości wyglądały na wydrukach doskonale. Zdarzają się również produkty prezentujące się słabo pomimo wysokiej rozdzielczości zdjęć (powyżej 10 megapikseli) wykonanych najlepszymi cyfrowymi lustrzankami. Dodatkowym elementem jest aspekt emocjonalny – zdjęcie może być słabe pod względem technicznym, a jednocześnie być dla nas ważne z innych względów. Do druku większości produktów wystarczają zasadniczo zdjęcia o rozdzielczości 3-4 megapiksele. Do druku małych produktów wystarczają nawet mniejsze zdjęcia, np. 2 megapiksele (1600 x 1200). Do druku dużych kalendarzy A3 potrzebne są zdjęcia nieco większe, o rozdzielczości 6-8 megapikseli (2000 pikseli wysokości). Przy przesyłaniu zdjęć proszę jednak pamiętać o dwóch pozostałych aspektach, czyli prawidłowym naświetleniu i ostrości. Nasze edytory online sprawdzają rozdzielczość zdjęć umieszczonych w produkcie i odpowiednimi ikonkami umieszczonymi w prawym dolnym rogu zdjęcia informują, czy jakość zdjęcia jest wystarczająca. Najprostszym sposobem sprawdzenia, czy jakość zdjęcia jest dla nas akceptowalna, jest wyświetlenie ich w komputerze, przed załadowaniem do edytora, na pełnym ekranie monitora. Jeśli zadowala nas to co widzimy, to po wydrukowaniu zdjęcie będzie wyglądało co najmniej równie dobrze.

Jakiej przeglądarki internetowej najlepiej używać?

System obsługuje wszystkie dostępne przeglądarki internetowe w najnowszych wersjach. Aby wykorzystać pełen potencjał serwisu zalecamy używanie przeglądarek Google Chrome oraz Mozilla Firefox.

 

Co oznaczają czerwone i zielone linie dookoła projektu w oknie edytora?

Niektóre układy zdjęć sięgają poza czerwoną linię po to, aby po obcięciu zdjęcie sięgało do samej krawędzi. Umieszczając zdjęcie w proponowanej pozycji sięgającej poza czerwoną linię należy pamiętać o tym, aby zdjęcie zostało wykadrowane w taki sposób, aby istotne elementy zdjęcia nie znalazły się poza czerwoną linią.