Drukarnia Cyfrowa Garmond
...
 

Gwarancja jakości

Gwarancja jakości:

  • Najwyższa jakość 
  • najszybszy termin realizacji
  • Wysoki poziom obsługi
  • budowanie wzajemnego zaufania
  • Gwarancja otrzymania zamówionych produktów

 

Liczymy na to że zostaniesz naszym stałym klientem!

Produkty i usługi oferowane w naszym serwisie objęte są Gwarancją 100% Satysfakcji. Dzięki temu masz zawsze pewność udanych zakupów.  Zapewniamy naszym klientom najwyższą jakość usług oraz obsługi.

Jeśli w jakimkolwiek zakupionym produkcie lub zleconej usłudze pojawił się błąd, zrobimy wszystko aby go naprawić:

  • Jeśli błąd wystąpił po naszej stronie -  podczas realizacji zlecenia, to naprawimy go całkowicie na nasz koszt. Odeślij do nas wadliwy produkt, a my sprawdzimy w jaki sposób powstał błąd. Poprawnie wykonane zlecenie, bezpłatnie, wyślemy ponownie. Jeśli nie chcesz zwracać wadliwego produktu, możesz go od nas odkupić za połowę ceny.
  • Jeśli błąd wkradł się w zlecenie z Twojej winy (błędy w tekście, nieprawidłowe zdjęcia, itp.), to poprawione zlecenie zrealizujemy dla Ciebie za połowę ceny.
  • W przypadku zleceń wysyłkowych przysługuje Ci również prawo do nieodebrania przesyłki jeśli w obecności kuriera stwierdzisz uszkodzenia mechaniczne paczki.
    • Jeśli pomimo uszkodzeń mechanicznych odbierzesz przesyłkę, to reklamację u przewoźnika możesz złożyć osobiście. Poproś kuriera o protokół odbioru.
    • W przypadku nieodebrania przesyłki powinieneś wysłać do nas drogą mailową zdjęcie/zdjęcia uszkodzonego towaru i poświadczenie z poczty lub od kuriera o uszkodzeniu przesyłki. W takim przypadku reklamację u przewoźnika możemy złożyć my i procedura reklamacyjna będzie prawdopodobnie szybsza.
    • W wyjątkowej sytuacji możemy Cię poprosić o odesłanie towaru zwykłą pocztą na nasz adres. Jak tylko przesyłka do nas dotrze, rozpatrzymy Twoją reklamację. W każdym przypadku, niezależnie od tego czy odebrałeś przesyłkę czy też nie - poinformuj nas o tym, abyśmy wykonali Twoje zamówienie ponownie.

Reklamacje prosimy przesyłać drogą mailową na adres aleksandra@cyfrowygarmond.pl. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia mailowego - zazwyczaj jednak procedura reklamacyjna zajmuje co najwyżej 3 dni robocze.